Wejście do galerii

CZYTELMANIA

„CZYTELMANIA - Ogólnopolska Kampania na Rzecz Wspierania Czytelnictwa”

 

CZYTELMANIA to Ogólnopolska Kampania na Rzecz Wspierania Czytelnictwa, której pierwsza edycja miała miejsce w 2005 roku. Głównym założeniem projektu jest wykreowanie mody na czytanie i reanimacja pierwotnej wartości książki w dobie powszechnej technologizacji rzeczywistości. Chcemy dotrzeć do tej części społeczeństwa, która na codzień nie sięga po książkę. Kulminacją Kampanii jest tygodniowy Festiwal CZYTELMANII. Podczas Festiwalu rozdajemy 60 000 egzemplarzy książki-prezent drukowanej specjalnie na tę okazję i dystrybuowanej w miejscach zrzeszonych w Klubie Czytelmaniaka.

 

Strona internetowa CZYTELMANII

Szukaj
Logowanie

Raport
Raport z ostatnich badań sponsoringu kultury i sztuki opracowany przez Fundację COMMITMENT TO EUROPE arts & business - kto sponsoruje? co sponsoruje? dlaczego sponsoruje?jak postrzegany jest sponsoring?
więcej »
Ankieta
Kto w dobie spowolnienia gospodarczego powinien wspierać sferę kultury?

Państwo
 21%

biznes
 39%

sfera kultury powinna radzić sobie sama
 35%

fundacje i organizacje non-profit
 6%


Copyright 2003-2011 COMMITMENT TO EUROPE arts & businessDeveloped by 305 Studio