Wejście do galerii

DIGITAL CULTURE

„DIGITAL CULTURE – Ogólnopolska Kampania na Rzecz Popularyzacji Zaawansowanych Technologii w Edukacji oraz Kulturze i Sztuce”

 

DIGITAL CULTURE jest ogólnopolską kampanią edukacyjną, majacą na celu promocje
zastosowania zaawansowanych technologii w edukacji oraz kulturze i sztuce. Kampania umożliwia dostęp do nowych technologii młodym ludziom z całej Polski oraz promuje ich wykorzystanie jako narzędzia sprzyjającego rozwojowi społeczeństwa.

 

Pierwsza edycja DIGITAL CULTURE miała miejsce w 2006 roku. Druga odbyła się w 2007 roku pod patronatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego i zrealizowano ją przy wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa. Podczas dwóch dni w kampanii uczestniczyło ponad 800 uczniów z gimnazjów i szkół średnich z całej Polski, a także kilkuset mieszkańców Warszawy.

Szukaj
Logowanie

Raport
Raport z ostatnich badań sponsoringu kultury i sztuki opracowany przez Fundację COMMITMENT TO EUROPE arts & business - kto sponsoruje? co sponsoruje? dlaczego sponsoruje?jak postrzegany jest sponsoring?
więcej »
Ankieta
Kto w dobie spowolnienia gospodarczego powinien wspierać sferę kultury?

Państwo
 21%

biznes
 39%

sfera kultury powinna radzić sobie sama
 35%

fundacje i organizacje non-profit
 6%


Copyright 2003-2011 COMMITMENT TO EUROPE arts & businessDeveloped by 305 Studio