Wejście do galerii

SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO

 

 

"SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO” to wspólna inicjatywa Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business oraz Narodowego Banku Polskiego. Idea projektu ma na celu wyróżnienie najbardziej owocnych przykładów współpracy światów biznesu i sztuki oraz wykazanie, że wspieranie kultury i sztuki jest skutecznym narzędziem kreowania wizerunku firmy oraz budowania społecznego zaufania, tak istotnego w przypadku instytucji finansowych, do których konkurs jest skierowany.

 

Nagrody są przyznawane w pięciu kategoriach:

  •  NAGRODA PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO - PARTNERSTWO ARTS & BUSINESS - wyróżnienie dla podmiotów, których wieloletnia współpraca przynosi obopólne korzyści i stanowi praktyczny przykład współpracy na styku kultury i biznesu.
  • NAGRODA PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO - SPONSOR KULTURY 2009 – wyróżnienie dla podmiotu, który angażując się w projekty kulturalne przeznaczył w okresie od 30.09.2008 do 30.09.2009 największe środki finansowe lub największy wkład rzeczowy w przeliczeniu na PLN - według średnich stawek rynkowych.
  • NAGRODA PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO - WYDARZENIE ROKU – wyróżnienie dla podmiotu, który wsparł projekt kulturalny i wyróżnił się przemyślaną i skuteczną kampanią promocyjno-informacyjną. 
  • NAGRODA PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO - PROKULTURALNA POLITYKA WEWNĘTRZNA – nagroda dla podmiotu, który w ramach polityki wewnętrznej inicjuje i realizuje programy w obszarze kultury i sztuki skierowane do pracowników, m.in.: aktywizację kulturalno-oświatową pracowników, lepszy dostęp do kultury i sztuki. 
  • NAGRODA PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO - INICJOWANIE DZIAŁAŃ PROKULTURALNYCH – wyróżnienie dla podmiotu, który zarządzając projektami o charakterze kulturalnym jest otwarty na zmiany, stworzył wewnętrzne struktury (dział, fundację), odznacza się innowacyjnością i kreatywnością w    zarządzaniu projektami oraz wysokim profesjonalizmem, jak również umiejętnie dostosowuje się do potrzeb rynku.

Projekt dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego.

 

Fotoreportaż i relacja z gali przyznania nagród w 2009

 

www.sztukacenniejsza.pl

 

Szukaj
Logowanie

Raport
Raport z ostatnich badań sponsoringu kultury i sztuki opracowany przez Fundację COMMITMENT TO EUROPE arts & business - kto sponsoruje? co sponsoruje? dlaczego sponsoruje?jak postrzegany jest sponsoring?
więcej »
Ankieta
Kto w dobie spowolnienia gospodarczego powinien wspierać sferę kultury?

Państwo
 21%

biznes
 39%

sfera kultury powinna radzić sobie sama
 35%

fundacje i organizacje non-profit
 6%


Copyright 2003-2011 COMMITMENT TO EUROPE arts & businessDeveloped by 305 Studio